100+
klientů

ONEPOST AI

ONEPOST posouváme na novou úroveň. Představujeme balíček AI funkcí, které zásadně zjednoduší a zrychlí práci s datovými zprávami i jejich přílohami. Vše bezpečně, rychle a s důrazem na maximální uživatelský komfort.

Interaktivní prototypNezávazná poptávka

Úspora času

Chytřejší rozhodování

Intuitivní ovládání

Bezpečnost a spolehlivost

Hledání zpráv pomocí AI asistenta

Hledejte datové zprávy stejně jednoduše, jako byste se ptali kolegy. Stačí zadat dotaz textem nebo hlasem – AI asistent vyhledá relevantní zprávy odpovídající vašim kritériím. Už žádné ruční vyklikávání filtrů, stačí přirozený jazyk.

Klíčové informace a doporučení

Ptejte se AI asistenta na důležité informace z konkrétní přílohy, nebo celé datové zprávy, např. na lhůty a závazky vyplývající ze zprávy, na výši finančního plnění, místa a data, nebo si prostě nechte doporučit další kroky.

AI právní rešerše přílohy díky CODEXIS

Propojení s právním systémem CODEXIS přináší unikátní možnost rešerše obsahu příloh. AI analyzuje přílohu, vyhledá relevantní právní předpisy, judikaturu i související právní informace a shrne klíčové informace. Ideální nástroj jak rychle získat právní kontext.

Souhrn datové zprávy včetně příloh

Už žádné zdlouhavé pročítání obsáhlých zpráv a jejich příloh. AI asistent vám během chvilky připraví přehledný souhrn hlavních informací z celé datové zprávy i všech jejích příloh. Ideální pro rychlou orientaci a efektivní rozhodování.

Akce vedoucí k řešení datové zprávy

Nechte na AI asistentovi realizaci akcí jako jsou označování zpráv štítky, přeposílání na e-mail, přiřazování lhůt a řešitelů a další. AI asistent zvládá i vícepoložková zadání.

Chytrá aplikační nápověda

AI asistent zná fungování ONEPOSTu a poradí Vám s jakýmkoliv dotazem. Pokud byste jej přeci jen dostali do úzkých, zprostředkuje kontakt s naší klientskou linkou, nebo zajistí předání Vašeho námětu na vylepšení aplikace vývojovému oddělení.

Interaktivní prototyp

Pro správné zobrazení interaktivní ukázky prosím otočte svůj telefon horizontálně.

Často kladené otázky k doplňku

Aktuálně využíváme integraci AI přes OpenAI API. Data odeslaná přes API nejsou použita pro trénink nebo vylepšování modelů. Toto platí na základě aktualizovaných pravidel použití OpenAI API od 1. března 2023. Výjimkou je udělení explicitního souhlasu od uživatele, nicméně tuto možnost udělení souhlasu ve ONEPOST nenabízíme. Zákaznická data tak nemohou být použita k trénování AI modelů.

Ano, OpenAI má možnost uchovávat vstupy i výstupy API po dobu až 30 dní k detekci případného zneužití. Po uplynutí této lhůty jsou data trvale odstraněna z aktivních systémů, s výjimkou:

  • Právních požadavků na delší uchování (např. soudní příkazy),
  • Obrázků podezřelých z dětské pornografie (CSAM), které podléhají manuální revizi

Automatická eliminace: Proces mazání je nezvratný a probíhá bez nutnosti uživatelského zásahu. OpenAI garantuje, že po 30 dnech nelze data obnovit ani prostřednictvím technické podpory.

Pro evropské uživatele platí speciální pravidla:

  • Data musí být uložena v EU datacentrech (Frankfurt, Dublin)

  • Zpracování probíhá výhradně v Evropě pomocí modelů označených jako „EU-localized“

Šifrovaná eliminace: Data jsou mazána pomocí AES-256 přepsáním s 7 iteracemi podle standardu NIST 800-88

Auditovatelnost: Proces je dokumentován neměnnými záznamy v blockchainu Hyperledger Fabric

Ano, všechna data jsou během přenosu šifrována (TLS 1.3), což minimalizuje riziko neoprávněného přístupu.

Poptávka